mini cruise new castle - Reisverslag uit New Castle, Verenigd Koninkrijk van Jose schans - WaarBenJij.nu mini cruise new castle - Reisverslag uit New Castle, Verenigd Koninkrijk van Jose schans - WaarBenJij.nu

mini cruise new castle

Door: jose

Blijf op de hoogte en volg Jose

07 December 2008 | Verenigd Koninkrijk, New Castle

Vorige week maandag vertrokken we dan Krystle en ik naar New Castle vanuit Ijmuiden om 17.30 werd een lange overtocht want we zouden pas smorgens om 9uur daar aankomen maar we hadden een hut met een stapelbed en douche enzo en er was vanalles op de boot te doen. De eerste avond eerst in het buffetrestaurant gegeven allemaal kleine liflafjes, daarna naar de film Mama Mia was voor mij de 2e keer maar vond het nog steeds leuk. Daarna naar de nachtclub waar een band optrad en dansers. Waren snachts wat golven en dat was niet echt lekker slapen je viel steeds om in bed als je op je zij lag dus had niet geslapen. smorgens aangekomen in new castle met de bus naar het centrum en daar ontbeten bij Star Bucks. Toen shoppen natuurlijk heel de dag heb dus niet zoveel foto's gemaakt ook niet. Kwart voor 4 weer met de bus naar de boot we hadden in new castle al gegeten en een stokbrood voor savonds meegenomen dus we hoefden op de boot niet meer te eten in het restaurant, om 7uur naar de film The Mummy the emperor geweest en daarna naar de nachtclub waar een kerstshow was en loterij en de band was er ook weer. Smorgens weer in Ijmuiden aangekomen na een deze keer goede nachtrust er waren nu niet veel golven. Nog effe een foto van de boot gemaakt en toen naar purmerend.