chestle en park chlorofille - Reisverslag uit La Roche, België van Jose schans - WaarBenJij.nu chestle en park chlorofille - Reisverslag uit La Roche, België van Jose schans - WaarBenJij.nu

chestle en park chlorofille

Door: jose

Blijf op de hoogte en volg Jose

16 Mei 2009 | België, La Roche

Op zondagmorgen na het ontbijt meteen op pad naar berismenille om het celtischedorp in de bergen te bezoeken. Waren niet veel toeristen staat ook niet in foldertjes vermeld in hotel ofzo. Was toch een hele tocht niet in aantal kilometers maar in klim. en dan het laatste stuk ben ik echt op handen en voeten naar boven gemoeten. Het pad waarmee je normaal naar boven kunt was afgezet wegens de herstelwerkzaamheden aan het keltischdorp. Dus moest je door een heel smal pad met keien en klimmen was nog best gevaarlijk, was blij dat ik wat mensen zag want was bang als ik daar zou vallen dat niemand me daar nog zou vinden. Vond het keltische dorp wat tegenvallen vooral ook omdat ze met die werkzaamheden bezig waren en je er niet dichterbij kon. Maar had dus wel een behoorlijke tocht gehad en een heel mooi uitzicht boven op de berg natuurlijk was al de moeite(nou al ahum)wel waard. Naar beneden ging niet echt veel beter als naar boven dus was wel moe toen ik beneden was toen effe op het enige terrasje van het dorp wat gedronken en omdat het zo'n mooi weer was en ze regen hadden voorspeld voor de volgende dagen maar meteen nog een buiten activiteit. Naar park chlorophille was wel mooi om te wandelen en een stuk makkelijker als bij dat andere maar dat ze het toch wat mooier hadden kunnen maken net als ik de efteling met die elfjes enzo. Daarna was ik kei kapot van de hele dag lopen natuurlijk. s'avond in het dorp nog wat gegeten en toen terug naar het hotel om uit te rusten want had pijn overal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, La Roche

Jose

Actief sinds 26 Aug. 2008
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 17616

Voorgaande reizen:

04 September 2018 - 11 September 2018

Marokko

09 Mei 2009 - 14 Mei 2009

ardennen

Landen bezocht: