Dinant - Reisverslag uit La Roche, België van Jose schans - WaarBenJij.nu Dinant - Reisverslag uit La Roche, België van Jose schans - WaarBenJij.nu

Dinant

Door: jose

Blijf op de hoogte en volg Jose

16 Mei 2009 | België, La Roche

Weer mooi weer dus weer naar buiten naar dinant. Is daar ook wel heel mooi. Het fort op de berg bezocht met de kabelbaan er naartoe.
Ook weer leuke winkeltjes en eindelijk dus internet gevonden alleen had ik maar een half uur dus kon niet eerder deze verslagen maken. Een boottocht op de rivier gemaakt. Ben daar wel de hele dag bezig geweest hoewel je dat aan het verslag niet kunt zien eigenlijk. Maar dat kan je dan wel zien op de foto's hierbij en in mijn album later. Toen ik terugreed was het daar nog mooi toen ik aanreed maar een eindje verder kwam er ineens een storbui. Was het in la roche al om 4uur gaan regenen dus ik had geluk. Ik wist dit van mensen die iedere morgen tegelijker tijd met mij aan het ontbijten waren en verder was er dan niemand want er is daar door de week niet veel te doen wat toeristen betrefd alleen in het weekend. Die mensen kwamen uit beveren en bleven net zolang als ik. Vanavond alles alvast inpakken en dan morgen de laatste dag.

  • 17 Mei 2009 - 10:04

    Cobi:

    Bedankt weer voor de mooie verhalen en foto's. Heb er van genoten!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, La Roche

Jose

Actief sinds 26 Aug. 2008
Verslag gelezen: 558
Totaal aantal bezoekers 17622

Voorgaande reizen:

04 September 2018 - 11 September 2018

Marokko

09 Mei 2009 - 14 Mei 2009

ardennen

Landen bezocht: