Brighton 2 - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Jose schans - WaarBenJij.nu Brighton 2 - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Jose schans - WaarBenJij.nu

Brighton 2

Door: jose

Blijf op de hoogte en volg Jose

29 Augustus 2008 | Verenigd Koninkrijk, Brighton

Kon de blog niet vinden net, dus begin het verslag nog maar een keer.
Was dus gisteren eigenlijk te laat voor de boot van 12uur maar kon nog net mee. Ben via een binnenweg langs de kust gereden met veel bochten, maar was wel een mooie weg wilde graag veel zien. Kwam onderweg het plaatsje Rye tegen een leuk toeristen plaatsje met leuke winkeltjes en huisjes. Ben daar dus effe uitgestapt. Was rond 6uur hier in Brighton eerst lang rond gereden want kon hotel niet vinden, toen had ik het hotel gevonden kon ik daarna geen parkeerplek vinden en had al 5pond betaald vantevoren dacht ook dat er een parking zou zijn. Heb toen langs gele streep geparkeerd bij het hotel en effe later kwam er een plek vrij, is hier weinig parkeerplek voor zo'n grote plaats.
Hotel is eenvoudig maar goed dus geen horror hotel zoals op foto. Ben vanmorgen naar het paleis van King George geweest is heel erg mooi van buiten is het net India's en vanbinnen is het oosters met veel draken hele grote boven op lamp en plafonds en overal. Afbeeldingen van chinezen. Aparte lampen enzo, is niet te beschrijven, maar je mocht geen foto's maken binnen. Heb wel een folder voor thuis. In de tuin zateen eekhoorntje die heb ik ook effe gefotografeerd bleef mooi stil zitten. Ben ook in de slaapkamer van koningin Victoria geweest die had later in het kasteel gewoond. Ben vanmiddag wezen shoppen hier dat kan hier veels te goed eigenlijk. Had trouwens 2x gratis diner bij hotel.
Boulevard is hier heel anders als in blankenberge er is een kermis op de pier en gokhallen had nog effe 10pond gewonnen toen ik daar gisteravond toevallig langs kwam had ik toch het parkeergeld weer eruit. Morgen rond 11uur rijd ik dan naar Bristol maar nu niet via binnenwegen want wil er snel zijn, om daar nog wat rond te kijken. Verslag volgt

• 30 Augustus 2008 - 11:29

Cobi:

Hoi José, wat vlug al weer een verslagje van jou zeg. En al weer bijna de boot gemist. Daar lijk jij een optie op te hebben hé als je naar de overkant wilt. Maar je bent er toch gekomen en da's het voornaamste. Wat een mooie foto's zeg, vooral dat paleis is wel erg mooi zo van buiten. Misschien komen wij daar over een paar weken ook nog wel in de buurt, heb nog geen route klaar. Wel iets om in gedachten te houden.

Een tip: nadat ik enkele keren hetzelfme meemaakte dat ik m'n hele blog kwijt was en weer opnieuw moest gaan typen: tik het eerst in Word of kladbok, kopieer met rechtse muisknop > kopiëren, en zet Word of kladblok klein, open dan pas je blog en plak de tekst erin en plaats hem. Daarna kun je Word of kladblok sluiten zonder de tekst op te slaan. Maar als er iets mis gaat hoef je niet opnieuw te tikken, alleen te kopiëren. Bij de foto's kun je trouwens als je na het plaatsen er terug naar toe gaat ook onderschriften plaatsen, als je tenminste genoeg tijd hebt.

Was trouwens erg leuk om op deze manier van je te horen. Kijk al uit naar het volgende bericht.
    Heel veel groetjes uit Veldhoven.