bristol - Reisverslag uit Bristol, Verenigd Koninkrijk van Jose schans - WaarBenJij.nu bristol - Reisverslag uit Bristol, Verenigd Koninkrijk van Jose schans - WaarBenJij.nu

bristol

Door: jose

Blijf op de hoogte en volg Jose

31 Augustus 2008 | Verenigd Koninkrijk, Bristol

Gisteren dus zoals ik al in mijn emailtje had vermeld vanmiddag vanaf het vliegveld, op de (snel)weg dus een lange file bij Londen, had de afslag M4 naar Scarborough moeten nemen heb die goed gezien en was ook bijna daar afgegaan maar omdat die stomme routeplanner van de ANWB zei dat ik tot aan bristol op de M25 moest blijven reed ik nog door, totdat ik dus noordlonden zag staan en dacht dat kan nooit goed zijn en kon er gelukkig nog richting Birmingham wat dus wel op het bord stond bristol dus niet. Toen dus via Oxford linksaf naar beneden op de kaart en toen kwam ik dus op die M4 uit die ik had moeten hebben. In bristol aangekomen bleek wat ze hier een straat noemen meer een inrit te zijn was daar wel een keer of tien langs gereden en niet gezien. Wel aan 10 a 20 mensen gevraagd of ze de straat wisten en werd dus vaak fout gestuurd.Had zelfs iemand gevonden met een plattegrond van bristol en daar stond de straat niet op wel bij het overzicht maar niet op de kaart zelf. Dus toen maar weer zoeken. Toen heb ik het bij een ander hotel gevraagd en eindelijk die stuurde me goed. Helemaal niet raar dat ik dat niet gezien had. Aan de weg kant was een hek van de in naar de uitrit en was meer een pad als een straat. Hotel was wel mooi pas alles nieuw, een verdieping lager was het nog niet eens helemaal klaar. Was dus al eind van de middag dus kon niet veel meer doen maar er is daar volgens mij ook niet zoveel, dus ga op de terugweg meteen door naar Bath.
Maar was dus nog naar de Tower hill met nadruk op hill was kei kapot maar had daarboven wel een mooi uitzicht over bristol. Was dus al optijd naar mijn kamer gegaan na eerst nog een pizza te hebben gegeten waren daar alleen italianen misschien was het wel little italy ofzo. Morgen vandaag eigenlijk dus naar Dublin. verslag volgt zo.

  • 31 Augustus 2008 - 21:17

    Cobi:

    Gelukkig dus toch eindelijk dat hotel gevonden. Het valt inderdaad niet altijd mee om te vinden wat je zoekt, want erg duidelijk is het er niet. Het lijkt af en toe net België, haha. Hopelijk gaat het de komende dagen beter in Ierland. Ben benieuwd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bristol

Jose

Actief sinds 26 Aug. 2008
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 17631

Voorgaande reizen:

04 September 2018 - 11 September 2018

Marokko

09 Mei 2009 - 14 Mei 2009

ardennen

Landen bezocht: