terug naar huis - Reisverslag uit Blankenberge, België van Jose schans - WaarBenJij.nu terug naar huis - Reisverslag uit Blankenberge, België van Jose schans - WaarBenJij.nu

terug naar huis

Door: jose

Blijf op de hoogte en volg Jose

13 September 2008 | België, Blankenberge

Hoi daar,ben net weer thuis gekomen na een lange reisdag van 11uur ongeveer. Ben vanmorgen al om half 10 aangereden had dan 4uur om in dover te komen dacht dat zal wel genoeg zijn, volgens de routeplanner was het nog geen 3uur, nou ik weet niet hoe die rijden hoor maar de wegen die hun aangaven kreeg ik nergens dus heb maar gewoon op de kaart gekeken, kreeg ik die weg die ik volgens hun helemaal in het begin al moest hebben net een klein stukje voor het einde, maar heel de weg ernaartoe was dus gewoon de grote weg maar die had een heel ander nummer. Kreeg voor Brighton een omleiding en in plaats dat ze dat aangeven waar je afmoet laten ze je daar eerst doorrijden tot aan de plek waar de weg is afgesloten en dan moet je weer helemaal die zelfde weg weer terug tot de plek van de omleiding is nog stommer dan hier in Belgie wat dat betrefd. Naamborden staan ook pas achter na de afslag dus dat is ook makkelijk dan zit je al fout natuurlijk. Maar ben niet fout gereden alleen dus die omweg. En daardoor was ik een half uur te laat voor de boot, maar je kan altijd makkelijk een boot later nemen dus dat was geen probleem.
Was heel mooi weer vandaag en warm zat gewoon in mijn shirtje op het dek in de zon. Daarna zonder problemen verder naar hier gereden, dus ben weer in blankenberge dus helaas is de reis voorbij, was wel vermoeiend maar wel een mooie reis.