Portsmouth eergisteren en vandaag - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Jose schans - WaarBenJij.nu Portsmouth eergisteren en vandaag - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Jose schans - WaarBenJij.nu

Portsmouth eergisteren en vandaag

Door: jose

Blijf op de hoogte en volg Jose

12 September 2008 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hoi daar ben ik weer naar een dag van hard shoppen en rondkijken internetcafe was nog open tot 7uur en had alles gezien en mijn voeten deden ook weer pijn dus ik denk zet het laatste bericht met foto's er maar meteen vandaag nog op. Heb trouwens best nog veel gezien vandaag hoor maar heb ook nog wat foto's van eergisteren erbij staan omdat vanmorgen mijn parkeergeld op was en ik moest stoppen. Ben dus toen ik hier wegging vanmorgen meteen naar dat overdekte winkelcentrum gereden was pas helemaal nieuw ligt meteen aan het water waar de ferry's vertrekken bij de hele hoge toren die daar staat. Was vandaag ook lekker weer heel veel zon alleen een keer een buitje. Daar waren wel meer duurdere merkwinkels maar de winkel die ik zocht eigenlijk die schuh waar ik het al eerder over heb gehad zat daar niet, die zat in het oude centrum en wilde daar nog graag naartoe, kleren hebben ze hier grotendeels alleen in kleinere maten dus heb alleen in Dublin een vest gekocht verder niks maar bij die winkel hebben ze zulke mooie schoenen had in brighton al een paar gekocht en had nog een paar gezien die ik mooi vond en heb die nu hier gekocht. Moest daarvoor wel naar het oude centrum lopen, kwam toen langs de historische docks en daar was ook nog best veel te zien dus daar heb ik eerst gekeken. Kwam onderweg nog een mooi park tegen daar ook nog doorgelopen en toen in het centrum naar schuh gezocht kon hem eerst niet vinden, zat hij achterin bij een andere winkel deze keer deze was ook niet zo groot als al die andere.
Daarna weer heel die weg terug gelopen heb wel verschillende keren op een bankje gezeten want heb wel goeie schoenen maar na zoveel lopen gaan ze toch zeer doen he! Nog effe wat gedronken op een terrasje aan de haven en nu dus terug in het internetcafe, zo als ik klaar ben nog wat eten misschien nog effe bij de boulevard kijken en dan terug naar het hotel lekker uitrusten en dan morgen terug naar huis. Ga eerst de foto's nog erbij zetten. Byeee!

  • 12 September 2008 - 17:38

    Jose:

    Heb nog een filmpje erbij gezet en nog wat foto's bij salisbury erbij gezet omdat ik daar vanmorgen geen tijd meer voor had

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Jose

Actief sinds 26 Aug. 2008
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 17623

Voorgaande reizen:

04 September 2018 - 11 September 2018

Marokko

09 Mei 2009 - 14 Mei 2009

ardennen

Landen bezocht: