Dublin - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Jose schans - WaarBenJij.nu Dublin - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Jose schans - WaarBenJij.nu

Dublin

Door: jose

Blijf op de hoogte en volg Jose

31 Augustus 2008 | Ierland, Dublin

Vanmorgen al vroeg op want wilde zeker optijd op het vliegveld zijn en wis niet of ik het deze keer wel makkelijk kon vinden, maar dat ging gelukkig heel makkelijk allemaal dus was een beetje aan de vroege kant. Maar er waren winkeltjes genoeg daar dus heb me wel vermaakt. En effe op internet natuurlijk. Het vliegtuig vertrok een kwartier later maar was gewoon om kwart over 1 in Dublin. Had snel mijn koffer en toen naar de bussen buiten. Er staan daar 3 bussen klaar die verschillende routes hebben langs de hotels je moet dan nog wel een eindje lopen.
Was wel bergop dus was weer kapot toen ik bij het hotel aankwam er waren 2 mercer hotels en de eerste zei dat ik het andere hotel moest zijn dus weer de koffer mee. Kwam ik bij dat andere hotel moest ik toch bij dat eerste hotel zijn. Hotel is wel netjes maar niet zo'n mooie kamer als in bristol. Na effe te hebben gerust meteen het centrum in het hotel ligt vlak achter een groot overdekt winkelcentrum je kunt hier dus nog iets beter shoppen als in Brighton. Achter het winkelcentrum was een groot park waar een groep aan het spelen was zo'n mooie muziek een hele goeie zangeres net maggie reilly waar ik zo van houd. Daar dus effe gekeken. Toen effe geshopt en daarna nog wat rondgekeken. Tot vanavond laat toe net voordat ik hier naartoe ging naar het internetcafe. Is veel moois te zien hier ga morgen met een open bus hoppen door heel de stad naar alle bezienswaardigheden. Dus verslag daarvan volgt.

  • 31 Augustus 2008 - 21:33

    Cobi:

    Hoi José,
    Het ene bericht net gelezen en 'n berichtje voor je achtergelaten en het volgende over dublin staat er al weer. Dus heb jij het ff druk gehad met tikken. Die foto's van Dublin zien er weer goed uit. Verheug me al op de rest van je verslag. Zo'n rondrit met een open bus is een heel goed idee. Zeker als het weer ook nog meewerkt. Ik stuur je nog ff een berichtje naar je hotmail i.v.m. een Ierse munt. Je snapt het vast wel weer. 't Is weer zover.
    Groetjes van
    Cobi

  • 01 September 2008 - 11:45

    Gonnie:

    hallo jose
    heb al eerder een berichtje achter gelaten
    maar zie nu dat ik het bij een eerder verslag heb gezet,het is wel leuk om zo jou reis te volgen zie ik ook meteen dat het best de moeite waard is.nou veel plezier maar weer.
    groetjes gonnie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Jose

Actief sinds 26 Aug. 2008
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 17607

Voorgaande reizen:

04 September 2018 - 11 September 2018

Marokko

09 Mei 2009 - 14 Mei 2009

ardennen

Landen bezocht: