liverpool yeah yeah yeah - Reisverslag uit Liverpool, Verenigd Koninkrijk van Jose schans - WaarBenJij.nu liverpool yeah yeah yeah - Reisverslag uit Liverpool, Verenigd Koninkrijk van Jose schans - WaarBenJij.nu

liverpool yeah yeah yeah

Door: jose

Blijf op de hoogte en volg Jose

06 September 2008 | Verenigd Koninkrijk, Liverpool

Eergisteren vertrokken met het vliegtuig vanuit dublin naar John Lennon airport in Liverpool vliegtuig ging optijd dus alles liep gesmeerd was om kwart over 6 aangekomen. Het is de eerste keer dat ik het hotel zo makkelijk vond, had wel een rot chauffeur onderweg mijn koffer was uit het rek gevallen midden in de bus. Het hotel is het oudste van liverpool en zit in de rondrit van de stad. Ben gisteren eerst met de yellow duck marine eerst een rondrit dan een splash in de dock was wel leuk en wist meteen waar ik moest zijn. Het beatles museum was ook erg leuk. Het regende wel de hele dag dat wel. Ben nog in 2 ander musea geweest maar was niet bijzonder. Bij hotel waar beatle beelden op stonden geweest en wat monumenten enzo weet niet meer precies hoe die allemaal heten bezocht. Je kan hier ook weer heel erg goed shoppen, hoewel ik daar wel een beetje genoeg van heb. Kon niet eerder op internet zit nu in een groot winkelcentrum en gaat niet al te snel die computer. Ben gisteravond en eergister in de sauna en zwembad van het hotel geweest. Ga vanmiddag met de trein naar Nottingham. Heb best veel kunnen doen in een dag,want hoef eigenlijk vandaag hier niks meer te bekijken.

• 06 September 2008 - 11:28

Gonnie:

hallo jose
    ik dacht al josje waar ben je.
    wat heb je op deze reis al veel gezien,alleen het weer zit niet erg mee is het wel.groetjes gonnie

• 06 September 2008 - 14:39

Cobi:

Weer wat moois gezien. Misschien moeten wij ook ff langs Liverpool en het Beatles Museum. Ben je niet met de "Ferry cross the Mercy" geweest?

• 08 September 2008 - 11:01

Jose:

Nee wilde ook de magical mystery tour doen maar waren niet eens folders over over waar jij het over hebt ook niet, vond dat wel slecht, kon alleen die yellow duck marine doen.