Bristol en in Bath - Reisverslag uit Bristol, Verenigd Koninkrijk van Jose schans - WaarBenJij.nu Bristol en in Bath - Reisverslag uit Bristol, Verenigd Koninkrijk van Jose schans - WaarBenJij.nu

Bristol en in Bath

Door: jose

Blijf op de hoogte en volg Jose

12 September 2008 | Verenigd Koninkrijk, Bristol

Hoi daar, heeft een tijdje geduurd voordat er weer een berichtje komt van mij nu komen er wel 3, kon nergens eerder op internet. Maandag dus eerst van Nottingham naar Bristol wat nogal wat inhield moest overstappen in Derby, maar de trein had vertraging eerst 20 min toen 30min toen 28 en toen weer 30, zat ik eindelijk in de trein moest iedereen er bij Birmingham uit trein ging niet verder. Wel stond de andere trein al op het perron erlangs klaar dus kon meteen overstappen. Vanaf station stond de speciale airport bus al klaar dus dat ging makkelijk. Auto opgehaald en weer terug naar Bristol naar het hotel waar ik al eerder was geweest dus wist waar ik moest zijn. Verder niks meer gedaan s'avonds. De volgende morgen naar Bath was niet zolang rijden en kon midden in het centrum makkelijk parkeren. Bath is een hele mooie plaats en heeft denk ik zijn naam te danken aan de Romeinse Thermae baden die er zijn. Maar voordat ik die baden ging bezichtigen eerst effe langs de rivier met het hele mooie uitzicht gelopen, hier kon je tenminste kijken onderweg bij Bristol was het ook zo mooi maar kon nergens stoppen om te kijken. Daarna naar de Romeinse baden, vroeger kwam dat water zo uit de grond en was zwavelhoudend en de Romeinen dachten dat het water geneeskrachtig was en hebben daarom daar toen die baden gebouwd, Is nog een groot gedeelte in originele staat, maar ze hebben alles nog niet eens uitgegraven maar was heel groot, je kreeg weer zo'n telefoon als gids mee, was mooi om te zien. Daarna nog wat in de leuke giftshops gekeken die daar heel veel waren. Eentje had alleen maar kerstspullen bij een andere heb ik effe met de eigenaars staan praten en die hadden me ook de weg uit de stad uitgelegd. Heb hun emailadres gekregen en ga ze nog een mailtje sturen. Omdat ik nog helemaal naar het hotel in Portsmouth seaside moest ben ik optijd daarheen gereden ze hadden de weg goed uitgelegd dus ging makkelijk. Hoewel toen ik bijna op de bestemming was heb ik de weg toch nog een keer moeten vragen, heb routeplanner eigenlijk niet gebruikt want keek erop en er stonden allemaal andere wegen vermeld. Maar die man had het heel goed uitgelegd dus was zo bij het hotel. Porstmouth is wel een hele andere badplaats als Brighton en Blankenberge, heel veel groen overal langs de boulevard met heel vreemd veel palmbomen. Maar kan je op de foto's die bij een van de volgende verslagen komen wel zien, tot zo bij de volgende dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bristol

Jose

Actief sinds 26 Aug. 2008
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 17619

Voorgaande reizen:

04 September 2018 - 11 September 2018

Marokko

09 Mei 2009 - 14 Mei 2009

ardennen

Landen bezocht: