Portsmouth seaside en island of wight - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Jose schans - WaarBenJij.nu Portsmouth seaside en island of wight - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Jose schans - WaarBenJij.nu

Portsmouth seaside en island of wight

Door: jose

Blijf op de hoogte en volg Jose

12 September 2008 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Was de volgende dag na het ontbijt meteen aangelopen over de boulevard naar de plaats waar de Hoovercraft vertrok naar de Island of wight. Kon kiezen kon ook met de Ferry maar had nog nooit in een hoovercraft gezeten dus wilde dat ook wel eens meemaken.
Ging ook vlugger ongeveer 10min. ofzo. Daar aangekomen eerst wat in het plaatsje ride rondgekeken en bij de toeristeninfo geweest want wilde daar naar een kasteel en wist niet of ik daar met de bus kon komen. Achteraf had dat meisje mij niet goed ingelicht want er reed vanaf het station van Newport een speciale bus rechtstreeks naar de ingang van het kasteel maar zij had me dus uitgelegd met de gewone bus en moest toen nog een eind lopen naar de ingang. Boven kwam ik er dus achter dat er die speciale bus was. Was wel een mooi kasteel met een mooi uitzicht. Daarna terug naar Newport en nog effe daar rondgekeken. Waren ook weer winkels dus in Ride waren meer van die giftshops net als in Bath. Toen weer terug met de hoovercraft en toen verder langs de kust afgelopen hier waar ik langs en door een fort kwam, er liggen hier voor de kust ook 3 kleine eilandjes ik denk ook dat die als fort gediend hebben. Bij de haven nog wat gekeken en toen terug om te eten bij de griek was wel lekker. Was best moe dus ben daarna naar de kamer gegaan om uit te rusten, verder die dag niks meer gedaan.