Stonehenge en Salisburry - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Jose schans - WaarBenJij.nu Stonehenge en Salisburry - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Jose schans - WaarBenJij.nu

Stonehenge en Salisburry

Door: jose

Blijf op de hoogte en volg Jose

12 September 2008 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Gisteren na het ontbijt naar stonehenge gereden, was ongeveer 35 kilometer denk ik. Daar aangekomen was ik zo op aan het letten waar ik moest parkeren dat ik stonehenge zelf vanaf de weg niet had zien liggen lag ook aan de andere kant als je verwacht als je links moet parkeren verwacht je eigenlijk dat het ook links staat maar was dus niet zo. Je krijgt bij de ingang weer zo'n telefoon als gids, was trouwens wel druk daar stonden verschillende bussen een met japanners. Was wel weer mooi en indrukwekkend om te zien, een beetje hetzelfde verhaal erbij als in ierland bij die tombes, het verhaal over de zon en de jaargetijden en weer dat ze alles niet helemaal zeker weten is allemaal waarschijnlijk. Er waren ook nog wat grafheuvels aan de overkant daar ben ik naderhand ook nog effe gaan kijken. En heb in gedachte toen ik over het veld in de heuvels liep het liedje uit The sound of music gezongen zo'n gevoel kreeg ik tenminste. Daarna naar Salisbury is ook weer een mooie plaats met een hele mooie cathedraal met allemaal hele mooie beelden is de grootste toren in engeland. En binnen zijn er ook mooie beelden te zien en een groot binnenhof. Ook weer in de stad hele leuke kleine winkeltjes dus was wel de moeite waard ook. Daarna terug naar Portsmouth en was daar om kwart over 7 was dus nog vroeg maar was zo moe dat ik nergens geen zin meer in had ik had in salisburry al gegeten dus ben verder op de kamer gebleven was ook eeen leuke film op TV. Had trouwens ook een blaar op allebei mijn voeten dus was ook maar beter om niet meer te lopen. Had trouwens een Pedegg hier gekocht voor mijn voeten die van de TV reclame daar kosten ze ongeveer 30euro en hier maar 3pond dus die had ik gekocht en meteen s'avonds gebruikt dus heb weer lekker zachte voetjes. Blijf vandaag hier in seaside daar moet nog een winkelcentrum zijn waar ik nog niet ben geweest en het oude centrum daar kan ik ook nog naartoe, dus een rustig dagje voordat ik morgen weer terug ga.verslag volgt.

  • 12 September 2008 - 16:41

    Gonnie:

    je hebt een leuke reis gehad en nu een goede reis naar huis gewenst.
    groetjes gonnie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Jose

Actief sinds 26 Aug. 2008
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 17620

Voorgaande reizen:

04 September 2018 - 11 September 2018

Marokko

09 Mei 2009 - 14 Mei 2009

ardennen

Landen bezocht: